Wszystkie »

  • Wpisów:5
  • Średnio co: 1 rok
  • Ostatni wpis:7 lata temu, 20:18
  • Licznik odwiedzin:3 248 / 3638 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Siemanko dawno mnie dość nie było ale jestem co u was bo u mnie gra ;p na dole tam piosenka mi sie podoba jest zajebiszcza a jak wam się podoba?



Pozdrawiam buzioolle
 

 
Dawno MnEe Tuu nie było

Byłam zajeta u mnie jestt hmm Wspaniale
A u was jak jest? co słychać?
Teraz mam ferie jeszcze ostatni tydzien i znow szkoła

Wczoraj z Moim Misiaczkiem Spędziłam calutęńki dzień .! Było Fantastycznie wszystko gra szklane oko i git majonez ;];]

On Jesliiiiii zajebiszczy ... xD jego koledzy smieszni Jakis pusty ziomek do nas sie dosiadł i opowiadał ze dwum pannom zrobił dzieciaka i jej zostawił znaczy 1 zrobił a potem 2 ha jaki idiota: ale ja go nie słuchałam takich gości jest zbyt wielu na swiecie zeby wnikac w to kazdy ma swoie zycie i uwazam ze nie powinien tego mowic całemu swiatu hmm ja na jego miejscu bym sie cholernie wstydziła ALE on najwyrazniej ma to dzieś ... xd zal.pl tam pownien sie zgłosic alezz .... xd


Brak mi juz weny nie wiem co mam pisac heh

pozdrawiam was i podpisujcie sie w komentarzach co u was słychac Buzioleee
  • awatar muzungu2: U mnie wszystko ok :D Tak w ogóle to witaj w moich Ziomkach :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
podoba wam sięę to moja piosenka układałam ją sama pozdrawiam
 

 
Witam was ehh dzis jak dzien ...?? Bo dla mnie tak se w szkole szokk !!! po szkole dyska hmm poszłam posiedziałam raz za tanczyłam i wyszłam z tamtat bo zall normalnie nie wiem dzis mi sie nic nie chce:/
 

 
hmm ta piosenka .... xD?? co ja o niej moge napisac ehh ze mi sie osobiscie podoba ma fajny rytmik eh moj mowi ze ona jest głopia bo ona robi dziwke z siebie wy tez tak uwazacie ?? bo ja nie bardzo )
  • awatar Gość: Buziak! :*:*:* ;);) :*
  • awatar Gość: Dodaje do zn. ;) Buziaki.. 3maj się!! :D:*
  • awatar Wierząca we wróżki ♥: piosenka... może być... ale mam troszkę inny gust... ;pp :*:*:* miłego tygodnia Koffana! ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›